هومانهومان، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

هومان

تولدم

1393/3/12 6:20
نویسنده : مامان
229 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی دوست داشتم مامان مهمونی بگیره برای تولدم ولی نمی دونم چرا نشد .وقتی از پیکنیک برشتیم مامان و بابا و داداشی هی با هم رمزی حرف می زدن و من عصبانی بودم از دستشون .شب تو اتاقمون بودم که بابا منو صدا کردجشنوایییی.یه کیک خوشگل,یه دوچرخه,با دوتا کادو دیگه و مامان و بابا و داداشی که برام هپی برث دی می خونن...وایییی خیلی خوب بود

کادو هام:

دوچرخه

تار اسپایدر من

سفینه ی پرندهخندهجشن

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ارمیتا
12 خرداد 93 9:45
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
خاله آزیتا
10 تیر 93 8:47
ای وااااااااای تولدت مبارک جناب آقای هومان راستگوی محترم حیف که من نبودم . کیکت خوشمزه بود ؟ جای من خالی !!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومان می باشد