هومانهومان، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

هومان

عکس:21/01/2014 لندن

1393/2/1 7:04
نویسنده : مامان
161 بازدید
اشتراک گذاری

ما اومدیم کانادا .از وقتی که اومدیم همش برف بود و سرما .ولی به تازگی برفا اب شده و من خوشحالترم.من می رم کیندر گارتن .اونجا هیچ دوستی ندارم چون هنوز انگلیسی خوب بلد نیستم ولی بازم بهم خوش می گذره .روزا با باس می یام خونه و مامان یا بابا دم در منو می گیرن .بعدش می شینم نتفیلکس می بینم و بستنی می خورم.دلم برای تهران تنگ شده خیلی ولی دلم برای کیانا هم خیلی تنگ شده .اینجا هم یه کیانا دوست دارم ولی من کیانای تهران و خیلی دوست دارم .من دو تا هواپیما سوار شدم تا رسیدم کانادا .

امروز من خیلی شیطونی کردم و حسابی خوردم به در و دیوار و دستم زخم شد.ولی به هر حال خیلی خوشحالم که اومدیم اینجا

هومان در لندن:21/01/2014

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومان می باشد