هومانهومان، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

هومان

من دندونمو مي خوام

1392/8/28 15:27
نویسنده : مامان
174 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز 18/8/92 توي مهد كودك اولين دندونم افتاد.اعظم جون پيچيدش توي دستمال و من هم يه عالم گريه كردم .بچه ها برام دست زدن ولي گريه من تموم نمي شد .بابا كه اومد دنبالم بازم بغضم تركيد .شب كه مامان اومد هم يك ربع دهنمو بسته نگه داشتم تا نتونه دندنمو ببينه بعدشم يه عالم گريه كردم تا خوابم برد .اخه من دندونمو مي خوام و حالا فكر كنم زشت شدم .امروز ولي تمام راه خونه تا مهد و لبمو گرفتم پايين تا مردم ببينن من هومان بي دندون شدم.قراره بابا و فرشته مهربون برام جايزه بخرن...هورا...

اين عكس و ديروز داداش ازم گرفت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله آزیتا
10 تیر 93 9:06
هومان بی دندوووووووون ، افتاد تو قندوووووووووون انبر بیاریییییییییین ، درش بیارییییییییییییین من بشکن میزنم تو برقص آهاااااااان قر بده ننه جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومان می باشد